Le Col Clau-Clau












































1. Robe bleu marine avec son col Claudine - Asos
2. Gilet en coton - H&M (Divided - FW2012)
3. Trench Coat - H&M (SS2011)
4. Ballerines - Zara (SS2010)
5. Sac - Longchamps Pliage
6. Bracelets - H&M



Salut. J'avoue. J'admets. Je capitule. Cette saison, le Col Claudine a eu raison de moi. Je vous promets, vous allez déguster. Bon chic, bon genre, je le trouve parfait pour éléganter n'importe quelle tenue. Bref, c'est pourquoi, alors que j'allais fermer la fenêtre ASOS de mon navigateur Internet (on ne dira pas à quel point j'ai dû me faire violence...), elle est apparue dans la fameuse traitre rubrique Vous aimerez sûrement ! Trop tard. Impossible de faire marche arrière. On parlera de coup de foudre vestimentaire - pour ne pas dire achat compulsif ahah ! - Mais depuis, elle et moi, c'est le BIG LOVE <3 

Si vous aussi vous trouvez qu'avec cette tenue, je suis en mode "institutrice de l'école primaire, met le doigt là dedans... Ou pas. 



Pour vous servir, 






16 commentaires:

  1. So great post!
    we can follow each other if u want :)
    I'm following you with GFC :)

    Another earth pink
    Bloglovin
    Facebook
    Twitter

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. With pleasure ;) Thanks for your comment !

      Supprimer
  2. loookss like a lovely dressé!!!!

    http://howtocookfashion.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  3. I love your blog's name! :D You don't look like the stupid kind of a blonde though haha. This outfit is absolutely gorgeous, I'm following you to see more! :) Bises

    www.fashionistasdiary.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ahahah Thank you, I take it as a compliment ;)

      Supprimer
  4. thanks for all your comments girl! i'm following you now! <3 this dress is absolutely gorgeous!
    it would be very nice if you'd follow me back!
    kisses <3

    RépondreSupprimer
  5. ohh! amazing blog!
    great pictures!

    MarthaL.

    RépondreSupprimer
  6. Amazing outfit!!! Great post and blog!!!!!!
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    RépondreSupprimer
  7. Hi, dear!
    I really love your look! I love the neck detail of the dress :)
    It seems that it was very cold that day... haha so you chose very well that trench!
    I don't know you, but you look like a very fun girl :)

    Big Kisses! :D

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. You're absolutely right, it was freezing cold that day ! And the trench was just warm enough :P

      Hehe, I don't just look like a very fun girl ;) Just kidding ! Thank you for your lovely comment ! You also seem like a nice girl and I'm looking forward a blogger friendship !

      Kisses :D

      Supprimer
  8. Hi! My name is Maria, I'm new in all this blog's stuff, I've seen yours and I love it! I follow you now :) You will make me a big favour if you watch my blog and you tell me your opinion, thank you so much!!!
    straplessandpeeptoesmgj.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  9. hey! oui j'adore regarder dans le rayon homme parfois... :)
    je ne peux pas voir que tu me followes mais bon c'est pas grave ;*

    RépondreSupprimer
  10. Je suis fan ce cette tenue bon j'avoue que je déteste ce modèle de sac mais la sa fait vraiment parfait !

    Charlice leblogdecharlice.blogspot.com

    RépondreSupprimer